Zdravá snídaně, při které se nastartujete, uzdravíte a ještě zhubnete.

Mám dlouholetou kamarádku Pavču. Je to baculatá, usměvavá žena plná elánu. Setkali jsme se nedávno a málem jsem ji nepoznala. Byla to stále Pavča, usměvavá žena plná elánu, ale néé baculatá. Úplně se změnila. Říkala mi, že dva měsíce snídala ,, svoji snídani,, a spolu s omezením smažených jídel vlastně nezměnila nic a kila šla dolů sama. Tak jsem vyzkoušela  recept na zdravou ,, moji snídani,,  :).

Jana, 39 roků, 2 děti, na volné noze,  začínáme 20.6.2018

1. Proč jsem zkusila tuto snídani?

Už dva měsíce kartáčuji střeva křemelinou a cítím se skvěle. Chtěla bych udělat měsíční pauzu, ať si tělo odpočine ( všeho moc škodí ), ale přitom se cítit stále v pohodě a s nenafouknutým bříškem. Tak jsem hledala něco, co mému bříšku pomůže.

2. Kolik stojí, kde koupím? 

Pro přípravu ,, svojí snídaně,,  budete potřebovat:

  • 1 čajovou lžičku mletých lněných semínek ( sáček 150g stojí 40 Kč ), musí být mletý, aby se dobře vstřebal.
  • 250 ml  kefíru (nebo bílého jogurtu nebo acifofilní mléko )
  • 5 až 7 sušených švestek ( zdravá výživa nebo si usušíte svoje, já používám občas i čerstvě utržené švestky ) a někdy přidám i pár kuliček hroznového vína. Někdo doporučuje i 1/2 banánu.
  • 2 polévkové lžíce ovesných vloček ( z Lidlu, jemně mleté )
  • 1 čajovou lžičku kakaového prášku nebo kakaových bobů ( zdravá výživa, 100 g cca 40 Kč )

V jedné misce zaliji sušené švestky asi 100 ml vroucí vody a nechám je 10 minut v přikryté nádobě. Do druhé misky dám vločky, kakao a lněné semínko. Přidám kefír a promíchám. K této kaši přidám nakrájené kousky švestky. Přiklopím víkem a dám do lednice. Ráno mám snídani připravenou 😊

Uvedenou snídani byste měli připravit den dopředu během předchozího večera a sníst až ráno.

3. Příznivé účinky  

  • snídaně plná vitamínů a minerálů
  • podporuje látkovou výměnu v těle
  • čistí organismus od toxinů
  • pročišťuje tlusté střevo od nečistot
  • zlepšuje stav vlasů a pokožky
  • lněné semínko – v našich podmínkách plně pokrývá potřebu omega 3 a vynikající alternativou k mořským rybám, vhodné hlavně pro vegetariány. Lněné semínko je nejbohatším rostlinným zdrojem lignanů, kterých obsahuje 75 – 750x více než ostatní rostlinné zdroje. Obsahuje též esenciální vitamíny a minerály, draslík, železo, měď, hořčík a zinek, vitamín B1, B2, B3, B5, B6, E.-
  • ovesné vločky – obsahují více fosforu a železa než maso, obsahují vitamin B1, jsou zdroj vitamínu E, flavonoidů, proteinů, podporují růst svalové hmoty
  • sušené švestky – mají příznivý obsah provitamínu A, vitamín B1, B2. Velmi cenný je jejich obsah minerálů jako draslík, vápník, hořčík,  fosfor a železo. Toto sladké ovoce udržuje naše střeva zdravá. Podle výzkumu prezentovaného na konferenci Experimentální biologie 2015, můžou sušené švestky snížit riziko rakoviny tlustého střeva až o 43 procent tím, že krmí střeva zdravými střevními bakteriemi. Sušené švestky obsahují více antioxidantů než kterékoli jiné ovoce. Dokonce dvakrát tolik než další vysoce ceněné druhy, jako jsou borůvky a rozinky! Mají dokonce více draslíku jako banány.
  • kakaový prášek – se získává se z nepražených kakaových bobů, Kakaový prášek i kakaové boby májí více antioxidantů, omega kyselin a flavonoidů než např. borůvky, červené víno, černý nebo zelený čaj. Kakaový prášek je bohatý na  minerály včetně hořčíku, síry, vápníku, železa, zinku, mědi, draslíku a manganu. Nepražené kakaové boby patří k nejkomplexnějším superpotravinám planety.

4. Vzhled, chuť – jak to cítím já

výborné, chutné, mňam

5. První pocity

Běžně snídám dvě vejce, sýr, slaninu a zeleninu. Toto byla příjemná změna. Snídaně mě zasytila a skvěle jsem fungovala až půl jedenácté, kdy mě upozornily hodiny, že je čas na svačinu než prázdný žaludek.

  • Po týdnu ….

Mám spoustu energie, nenadmuté bříško, pravidelně se vyprazdňuji, cítím se skvěle.

  • Po měsíci …

Žádné nafouknuté bříško. Klidné zažívání a pravidelné vyprazdňování. Zhubla jsem asi 1 kg. Žádné nemoci, žádné nachlazení. Žádné menstruační bolesti ani bolesti hlavy.

6. Výsledek

Za mě ,, moje snídaně ,,  paráda. Je to finančně nenáročné a má tolik přínosů pro tělo.  Vracím se po pauze ke křemelině a pokračuji ve ,, svojí snídani ,, dále a vřele DOPORUČUJI

Janča

 

INSPIRUJME SPOLEČNĚ

Celý projekt Akademie Moderní Ženy je o pomoci ženám probudit v sobě vlastní JÁ.
Probudit v nich touhu snít, změnit svůj život, začít skutečně žít svůj jedinečný život naplno.
V česku je více jak 3,3 miliony žen ve věku 20 – 65 let.
Chtěla by jsi těmto ženám dát radu do života či příběh, který by ostatní inspiroval?
 
Zapoj se do projektu, zašli nám příběh nebo článek s radou do života.
Ty nejlepší  zveřejníme a ty nejlepší z nejlepších společně vydáme jako KNIHU
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.